061-42238923
دزفول، خیابان طالقانی، جنب خيابان حافظ، جنب داروخانه دکتر بران
خانه » بهترین جراح زانو در دزفول
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

بهترین جراح زانو در دزفول

زانو از جمله مفاصل حرکتی مهم به شمار می رود که بروز هرگونه اختلال در آن می تواند مشکلات جدی در پی داشته باشد. به همان اندازه که از نقش مهمی در بدن ایفا می کند، آسیب پذیر و حساس نیز می باشد. بنابراین ممکن است با کوچک ترین ضربه و فشاری دچار مشکلات جدی شود. برخی مشکلات به حدی جدی هستند که می توانند که برای درمان آن ها لازم است جراحی صورت گیرد. از سویی جراحی زانو امری حساس است که باید با دقت تمام انجام پذیرد. از همین رو انتخاب بهترین جراح زانو یکی از دغدغه های همیشگی مردم بوده و است.

ذر فیلم فوق می توانید نمونه ای از جراحی و تعویض مفصل زانو در آقای 83 سال ای را مشاهده کنید که توسط دکتر نیما یگانه انجام شده است.

برای چه مشکلاتی باید به جراح زانو مراجعه کرد؟

برخی مشکلات متعددی وجود دارد که می تواند زانو را درگیر کند. برخی از آن ها عبارتند از:

  • آرتروز زانو
  • شکستگی و در رفتگی ها
  • آسیب دیدگی رباط ها
  • پارگی مینیسک و تاندون

 

جراحی زانو بر عهده چه پزشک با چه تخصصی است؟

جراحی زانو بر عهده پزشکی است که در زمینه ارتوپدی تخصص داشته باشد اما متخصص ارتوپدی کیست و چه وظایفی دارد؟

متخصص یا جراح ارتوپد، پزشکی است که باید بیماری های که در سیستم عضلانی بدن روی می دهد را تشخیص دهد و سپس در راستای درمان و توانبخشی آسیب های وارد شده تلاش نماید. سیستم عضلانی بدن شامل مفاصل، استخوان ها، اعصاب، تاندون ها، رباط ها و عضلات می باشد.

متخصصین ارتوپد با تمامی سیستم عضلانی بدن آشنا هستند اما اغلب آن ها تمرکز خود را در زمینه و عضو خاصی از بدن خرج می کنند؛ مانند دست، شانه و آرنج، پا و زانو، ستون فقرات و … . بنابراین بهترین کار این است که برای درمان اختلالات زانو، به پزشکی مراجعه نمایید که در این زمینه بیشتر مهارت دارد.

متخصص ارتوپد

یک جراح زانوی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اینکه پزشک، از لحاظ آکادمیک صلاحیت لازم و کافی را داشته باشد، بسیار مهم است اما کافی نیست. بنابراین همانطور که گفتیم، جراحی زانو باید توسط متخصص ارتوپد انجام گیرد. در کنار آن لازم است که پزشک، تجربه و مهارت کافی برای جراحی زانو داشته باشد تا بتواند تشخیص دقیقی دهد و بهترین روش درمان را ارائه نماید.

هرچه تجربه پزشک بیشتر باشد، میزان آشنایی او با شرایط مختلف نیز بیشتر خواهد بود و از همین رو می تواند در موارد بحرانی، بهترین تصمیم را اتخاذ نماید.

علاوه بر موارد تخصصی، لازم است که پزشک از لحاظ اخلاقی نیز صلاحیت کافی را داشته باشد و با بیمار خود صادق باشد. یعنی اگر مشکل او بسیار جدی است، باید در جریان کامل قرار گیرد، بدون هیچ اغراق و یا پنهان کاری. اگر هم مشکل در جدی نیست که نیاز به جراحی باشد هم لازم است که بیمار در جریان قرار گیرد.

یکی دیگر از مواردی که می توانند به انتخاب در بهترین جراح زانو، به ما کمک کند، اطلاع از مراجعین قبلی پزشک مورد نظر و نتیجه جراحی آن ها است. یعنی هرچه تعداد جراحی های موفق یک متخصص، بیشتر باشد، میزان قابل اعتماد بودن وی نیز بیشتر خواهد بود.

پزشک نباید نظر خود را به بیمار تحمیل کند، بلکه باید بتواند با دلایل منطقی، او را متقاعد نماید که بهترین راه درمان چیست و چه اقداماتی باید در راستای آن انجام شود.

پزشک باید بتواند به خوبی با بیماران خود تعامل برقرار کند و با صبر و حوصله کافی با آن ها برخورد نماید. معیارهای اخلاقی تا حدی اهمیت دارد که هرچقدر پزشک در حرفه خود درجه یک باشد اما از لحاط اخلاقی مورد تایید نباشد، ممکن است از سوی طیف وسیعی از مردم مورد استقبال قرار نگیرد. بنابراین اگر این مولفه برای شما اهمیت دارد، لازم است که به نحوی از اخلاقیات پزشک خود مطمئن شوید.

 

بهترین جراح زانو در دزفول

بهترین، از نظر هر فرد با دیگری متفاوت است و این به معیارهای آن ها مربوط است. بنابراین نمی توان گفت متخصصی با یک لیست مشخص از ویژگی ها، به عنوان بهترین حرفه خود است یا خیر.

اگر بخواهیم در انتخاب بهترین جراح زانو در دزفول به شما کمک کنیم، می توانیم یکی از متبحرترین پزشکانی که در این زمینه تجارب موفق بسیاری داشته است را معرفی نماییم. دکتر نیما یگانه، متخصص و جراح ارتوپد، یکی از انتخاب هایی است که برای جراحی زانو در دزفول می توانید به ایشان مراجعه نمایید.

برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

Call Now Button